عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

مروری بر برجهای سرخرود

مروری بر برجهای سرخرود
مروری بر برجهای سرخرود
2 ماه قبل
برجهای مهرگان
کره زمین خشکیهای محدودی دارد و زمینهای قابل سکونت ان اندک است پس با رشد جمعیت و پیشرفت مهندسی ساختمان به ناچار برای تامین سکونت به سمت ارتفاع سازی سوق داده شد و بالطبع این موضوع گریبان ایران عزیز ما هم شد.
در نوار ساحلی یکی از شهرهایی که اجازه ساخت برجهای بلند مرتبه را دارد سرخرود است. سازندگان نامهای متعددی برای ابنیه خود انتخاب میکنند.نام یکی از برجهایی که در خط دریا زیاد دیده و شنیده می شود و طرفداران بسیار دارد برج مهرگان است.برجهای مهرگان طوری ساخته شده اند که تقریبا قریب به اتفاق انها ویو به اب را دارند.
مهرگان توسط اقایان مهندس علی یونسی و مهندس روزبه کیافرد ساخته شده است.
نکته مهمی که مد نظر سازندگان مهرگان است در درجه اول استقامت و دقت در اجرای سازه و استراکچر است و مسائل دیگر در درجه دوم قرار گرفته است.
در برجهای مهرگان لابی مجلل اسانسور پارکینگ سندی سیستم اطفای حریق پارکینگ مهمان پله فرار ژنراتور برق اضطراری استخر سونا جکوزی روف گاردن محوطه سازی های مدرن دوربین مدار بسته محل اسکان برای سرایدار و نگهبان 24 ساعته از اپشنهای برجهای مهرگان است.
برجهای مهرگان در بوستان غربی و شرقی و خیابان نهارخوران قرار دارند.
اینجانب و همه همکاران خود در املاک جاوید افتخار این را داریم که برای شما که قصد خرید در خط دریا-زمین در پلاک اول اب -خرید ویلا در سرخرود -خرید ویلا در محمود اباد- خرید اپارتمان ساحلی در سرخرود-خریداپارتمان در سرخرود- مشارکت در شمال -خرید ویلا رد چاکسر- خرید ویلا در درویش اباد-خرید زمین در محمود ابادرا دارید به دیده منت تمام تجارب سی و اندی سال خود را در اختیار شما متقاضایان محترم گذاشته و شما را در این امر همراهی کنیم.
چرا که عقیده ما امنیت مالی _ خرید سالم است